FAQ
Tu nádete FAQ – Najčastejšie otázky a odpovede ohľadom použitia elektronického prekladača WT2 Edge. V prípade iných otázok nás neváhajte kontaktovať.
1. Je nutné použiť ONLINE pripojenie pre funkčnosť zariadenia?
Určite áno a v tomto prípade DOPORUČUJEME kvalitné internetové pripojenie min 3G.
2. Ako zabezpečím internetové pripojenie WT2 Edge pri ceste do zahraničia?
Ideálne cez mobilný prístupový bod 3G, 4G, 5G internet (HOT SPOT), ktorý budete mať všade so sebou. V rámci EÚ môžete využiť mobilné dáta bezplatne (v rámci Vášho predplateného balíka ako v SR), ak budete cestovať do krajín mimo EÚ tak odporúčame zakúpiť lokálnu dátovú SIM kartu (ktorá zvyčajne stojí 10 – 20 EUR). Internetové pripojenie tak budete mať stále aktívne, budete môcť surfovať na internete cez Váš mobil všade kde sa pohnete a WT2 Edge prekladač bude fungovať najlepšie ako vie:)
3. Ako dlho trvá kým WT2 Edge preloží danú hlášku?
Preklad je veľmi rýchly a plynulý obvykle 1-2 sec po ukončení nahrávania danej hlášky. Toto je však závislé na kvalite internetového pripojenia.
4. Vyžadujú sa nejaké ďaľšie poplatky za používanie zariadenia?
Nie prevádzka zariadenia už nevyžaduje žiadne ďaľšie poplatky, aj aktualizácie firmwaru sú doživotne zdarma.
5. Je nutné nainštalovať aplikáciu do telefónu pre použitie WT2 Edge slúchadiel?
Áno, je nutné inštalovať aplikáciu „Timekettle“ pre Android/iOS aby zariadenie dokázalo pracovať.
6. Rozoznáva zariadenie slovenský jazyk korektne? Viem overiť či je nahraná hláška správna?
Áno zariadenie pracuje aj so slovenským a českým jazykom veľmi dobre. Overiť správnosť nahranej hlášky si viete priamo na Vašom mobile kde sa zobrazí text oboch prekladov.
7. Bude sa zoznam jazykov pre preklad WT2 Edge v budúcnosti zvyšovať?
Určite áno, v budúcnosti sa bude počet podporovaných jazykov pre preklad zväčšovať.
8. Som technický antitalent zvládnem použitie aj ja?
Samozrejme, slúchadlá aj aplikácia sú navrhnuté tak, aby ich obsluhu zvládol aj minimálne technicky zdatný človek